آخرین اخبار فن پیج فیس بوک یاس

درود. شاید این حرف ها از سمت من برای شما تكراری شده باشه. ولی برای من اینطور نیست. چون واقعا این موفقیت ها رو مدیون وجود شما هستم. از صمیم قلبم این رو قول میدم كه بیش از پیش انرژی بذارم برای كار هام تا بتونم گوشه ای از محبت های شما رو جبران كنم. شما به گردن من حق دارین. آرزو می كنم كه این اتحاد میان ما پابرجا باقی بمونه و همیشه كنار هم باشیم. ارتباط با قلبم، اعتقاد به مغزم، اعتماد به نفسم، اتحاد نسلم. -یاس

Hello to everyone. Maybe my words seem like I am repeating myself to you, but for me this isn't so because I owe any and all of my success to you and I am very grateful. I promise to continue to work hard and put more energy to bring you new music that you will enjoy and hope to keep this unity and connection between us. This Connection To My Heart / This Belief In My Thoughts / My self Esteem / Our Generation United. - YAS


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت23:24---26 ارديبهشت 1393
سلام. من هم ياس رو دوست دارم وهم تتلو رو کاش
یک اهنگ باهم می خوندن..........


غزل
ساعت14:03---20 آبان 1392
ممنون میشم اگه خبرهای بهتروجدیدتری بزاری ممنون
پاسخ:باسلام و احترام حتما این کارو اتجام میدم


مجتبی
ساعت20:30---26 شهريور 1392
سلام وبت عالیه منم یه وب برا یاس درس کردم خوشحال میشم بم سر بزنی و نظر بدی

ساریسا
ساعت0:36---8 اسفند 1391
عالی بود خسته نباشی وبت عالیه با افتخار لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 7 اسفند 1398برچسب:فن پیچ یاس,یاسر,رپر,فیسبوک, | 23:56 | نویسنده : محمدعلی |

.: Weblog Themes By YAS98 :.